Minął okrągły rok, Daj się poznać 2016 zakończyło się ogromnym sukcesem - 70 osób z 296 zarejestrowanych dotrwało do końca. To ogromna liczba biorąc pod uwagę pracę jaka jest potrzebna. Dwa posty tygodniowo mogą wydawać się niczym trudnym, ale mnie to zadanie przerosło po zaledwie 3 tygodniach.
Kolejna próba
W tym roku próbuję ponownie - ten sam projekt (Avocado, emulator PlayStation 1), ten sam cel (możliwość uruchomienia komercyjnej gry), ale motywacja dużo większa - teraz ten projekt jest tematem mojej pracy inżynierskiej. Nie liczę na wygraną - na ten moment 787 osób ukończyło rejestrację. Tygodniowo będziemy dostawać ponad 1500 postów. Śledzenie takiej ilości projektów jest niemożliwe. Mam nadzieję, że lekko poluzowany regulamin konkursu (2 posty tygodniowo, ale 1 ściśle powiązany z projektem) pozwoli na poświęcenie większej ilości czasu na programowanie, aby pokazać wyniki swojej pracy.
Na koniec chciałem podlinkować jeden projekt:
Artemis Entity Tracker
https://www.namekdev.net/ Twitter: @NamekDev
Kamila poznałem na Programistoku 2016. Też brał udział rok temu, tworzył nietypowy projekt (skryptowalna w JavaScripcie konsola, podobna do tej z Quake 3), był na gali finałowej. Swoim doświadczeniem podzielił się na blogu oraz spotkaniu lokalnej grupie programistów w Rzeszowie (rgdev#2, slajdy). Zainspirował mnie, żeby spróbować ponownie. W tym roku kontynuuje pracę nad jeszcze bardziej nietypowym projektem - będzie Java, low level JVM, pewnie jakieś ciekawe optymalizacje.